Jaroslav Krejčí

Je mi 23 let, zajímám se o řadu věcí od vědy až po duchovno, snažím se na každou věc udělat svůj názor.

Jaroslav Krejčí

Za to, co píšou média, nemůžou vždycky redaktoři

V poslední době se zvedá odpor proti korporacím i médiím (to mě těší). Ale vadí mi, že akce Occupy Wall street financují nadnárodní korporace, a přijde mi trochu podezřelé, že se v jednom dni dokážou časově shodně sejít jinak úspěšně rozdělené davy proti "hamižnosti bankéřů" kolem dokola celé Země. Možná nám zase ti nahoře něco zamlčujou a manipulujou s námi...

17.11.2011 v 13:53 | Karma: 8,99 | Přečteno: 955x | Diskuse| Média

Jaroslav Krejčí

Celý svět se bouří, média mlčí

Poslední dobou se nestačím divit, jaké nové informace se z různých zdrojů dozvídám. Nejdřív se mi poštěstilo a splnil se mi "konspirátorský sen", neboť jsem našel zásadní argumenty pro podporu některých konspiračních teorií - převážně jde o oficiální zdroje. Včera jsem ke svému velkému údivu zjistil, že už asi rok (přinejmenším) po internetu koluje nová teorie o Mayském kalendáři, která říká, že Mayský kalendář možná nekončí 21.12.2012, ale už 28.10.2011. No a do třetice, dnes (15.10.) jsem si přes Facebook, s kterým jsem měl během týdne problémy a stěžoval si na něj ve Vzkazníku na stránkách svého Fenoménu 2012, povídal s jednou nejmenovanou přítelkyní, jež žije v Německu. Překvapila mě tím, co mi začala dávat za odkazy. Nestačil jsem se divit. Jde o to, že na četných místech ve světě probíhají mohutné demonstrace, ale média o tom informují tak okrajově, že by z toho jeden brečel. Například v Německu je naplánováno na nejbližší dny snad několik desítek demonstrací napříč celou zemí. Ví o tom někdo z Vás? Já o tom taky nevěděl. Šlo o tyto odkazy:

19.10.2011 v 7:56 | Karma: 24,33 | Přečteno: 1947x | Diskuse| Společnost