Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak jsem si schválně pustil ten záznam a nic takového, co tvrdíte ve svém urážlivém blábolu, jsem nezaznamenal. Paní Míková v podstatě jen rukou naznačuje pohyb pásma srážek směrem k Beskydům. Také pasáž, kterou ve svém článku citujete, je naprosto v pořádku a  s p r á v n á. To jenom vy si neumíte ve větě "případně srážek smíšených, anebo sněhových v horských oblastech" dosadit čárku před "anebo" pak jste zmatený jako lesní včela zjara. :-/

5 1
možnosti
Foto

Tak takovýhle blábol jsem tady dlouho nečetl! Zjistěte si něco o tom, jak se vysílají podobné pořady a o modrém pozadí (viz. J. Mikula níže), a pak dělejte chytrého. OMG - tady už asi opravdu může ventilovat své duševní pochody každý, kdo má jen o trochu vyšší IQ než je dnešní datum.  :-P

3 1
možnosti

P19e26t16r 77L34u28k13e98š

8. 4. 2013 7:56

V citovaném komentáři jsem o Moravě nezaznamenal ani slovo, takže došlo patrně k záměně snímků. Toho se nevyvarujete. K profesionalitě paní Míkové: s meteorologií ji spojuje něco víc, než jen televizní obrazovka a rosnička v láhvi. Na rozdíl od řady "vypěkněných" děvčat studovala obor na Matematicko-fyzikální fakultě UK. Jestli ji něco nešlo, tak to byl mluvený projev. Vypořádala se s tím obdivuhodným způsobem. Příště napíšete určitě něco lepšího.

6 1
možnosti
Foto

A to nejde jenom o ty Moravské úvaly.

Vytrvale Míková sype sněhem celou zemi - neumí asi kalendář - vždyť už je jaro.

Asi telka nakoupila samé zimní snímky a teď má strach, že se jí do příští zimy zkazí. ;-D

1 4
možnosti

V nesmyslně zkrácené předpovědi, z 5 minut na pouhé dvě, se snaží říct maximum, Snadno dojde k drobné odchylce při ukazování,

5 0
možnosti

Co nebo kdo vás nutí dělat ze sebe takového blbce, pane Jaroslave Krejčí, že se musíte ztrapnit před každým průměrně inteligentním Čechem?....Vaše slova jsem musela použít, jsou tak výstižná:-DD;-D

8 0
možnosti

"O autorovi: Je mi 21 let, zajímám se o řadu věcí od vědy až po duchovno..." v tom posledním slově si škrtni první tři písmena :-)

6 1
možnosti

Jeden údajný kopanec a vy se na to vrhnete...a s jakou radostí... Je vidět, že jste vždy připraven. :-/

6 3
možnosti

Ona to snad ani není chyba. Ten redaktor tam tu mapu (slyšel jsem) ani nemá, jen modré pozadí, takže ukazuje jen tak do prázdna. A i kdyby, určitě měla na mysli Beskydy s Lysou horou. To snad horská oblast je.

3 0
možnosti

Tohle jsem sice neviděl, ale Míková je profík, na rozdíl od manekýn na jiných stanicích. Za dvě minuty lze těžko popsat celou teorii pohybu vzdušných mas. Rv

Takže souhlasím s panem Černým.

8 1
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1860x
Je mi 23 let, zajímám se o řadu věcí od vědy až po duchovno, snažím se na každou věc udělat svůj názor.