Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J24o89s13e83f 65P31o62t47r

22. 12. 2013 0:24

Pro pana Stehlíka,

"a vysvětlete mi, kdo stvořil Boha"

Věda, ano věda na emirických faktech dokazuje, že  náš Vesmír má počátek, a dokonce ten počátek docela přesně určují na 13,7 miliard let.

Věda tvrdí, že v tom jediném okamžiku z nulového bodu vznikla současná veškerá hmota, energie, prostor a čas.

Pro nás čas se projevuje jako  absolutně konstantní veličina, přitom z těch čtyř entit  je nejvíc relativní, například  na satelitech GPS aby to fungovalo se musí dělat korekce času na rychlost.

Co bylo před 14 miliardami let ?. co bylo před 100 miliardami let ? nic než věčnost. LIdé třeba popíší gravitaci, rovnice gravitace dává  přesné výsledky v každém systému těles. Ale nikdo neví co to ta gravitace je, co ji způsobuje. Lidský mozek není schopen pochopit základní zákony našeho Vesmíru, tak jak chcete pochopit entitu, která existuje věčně a náš vesmír vyprojektovala a stvořila.

0 0
možnosti

P21a97v33e49l 84K74u82r88a56l

22. 12. 2013 1:43

Proč myslíte že to je náš mozek neschopen pochopit? Podobné žvásty se v historii opakovali mnohokrát.

Prostě to jenom chtělo aby přišl někdo kdo to dokázal přesně formulovat a měřit.

A na otázku co bylo před 14 miliardami let lze stejně tak dobře odpovědět: Vůbec nic. /Je to naprosto stejně platná odpověď jako váš (nebo kterýkoli jiný) bůh.

Pokud tedy nemáte nějaké důkazy o opaku (ovšem já je nevidím)

Jestli vy máte vrozenou potřebu se zodpovídat a dodržovat nějaká pravidla "Stvořitele" to je vaše věc kterou ovšem já který nevidím ani náznak jeho existence sice beru na vědomí ale já tato pravidla rozhodně respektovat nebudu, natož abych je dodržoval.

0 0
možnosti

no nejsi ty hňup? ;-D

0 0
možnosti

Jsem,proto mám asi blbé otázky.Bůh mi dal rozumu tak na poslance.

0 0
možnosti

Kterého Boha myslíte?

0 0
možnosti

Milý osvíčenče, vysvětlete mně, omezenému pomýlenci, kdo stvořil Stvořitele ? :-P8-o

0 0
možnosti

P94a23v95e65l 59K12u80r72a28l

21. 12. 2013 15:28

Zajímavý předpoklad, že něco musí mít začátek.

Podle mne je to naprosto zbytečný předpoklad který reálně k popisu vesmíru vůbec nepotřebujeme.

V podstatě pro něj nevidím jediný důvod a nenapadá mne jaký smysl a vliv by měl na realitu jako celek.

Vesmíru může stejně tak dobře existovat bez tohoto předpokladu jako s ním.

Měl by ste tam něco inovativnějšího než tenhle stupidní argument který je v podstatě irelevatní?

0 0
možnosti

J54o33s23e62f 96P82o39t84r

21. 12. 2013 18:05

Naprosto  vypovídající názor , kdy si pisatel, pan Kural,  uvědomuje nutnost absolutní příčiny, ale protože je ateista, tak strká hlavu do písku a příčinu všeho se snaží negovat zlehčováním - to já nepotřebuji.

Znovu se opakuje slovo věda ve smyslu "věřím jen tomu co říká věda".

Co říká věda ?, že pouze a jen popisuje,  jak fyzika, fyzické zákony a svět funguje, ale ani zdaleka nedosáhne na to "proč svět tak funguje"

S autorem blogu souhlasím, až na objekt jeho víry.

0 0
možnosti

20. 12. 2013 23:28

Od chemtrails k víře...;-D

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS