Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Edmund Černá Zmije

12. 1. 2012 6:38
Ten článek pana Němečka

mi připadá jako jedna velká spekulace. Na začátku je popsán jeden jev kvantové fyziky, ale dál už je to samé "Co když",  "jedna z doměnek" nebo "zkusme předpokládat". Autor klade jednu spekulaci na druhou tak, aby dospěl k předem vytyčeným tezím. S vědou to nemá nic společného. :-/

-

Článek nezavrhuji, každý má jistě právo vytvořit si na základě svých poznatků nějaký světonázor, který tyto poznatky dává do souladu. Jen varuji před tím chápat článek pana Němečka jako něco víc. Třeba jako věděcký důkaz existence Boha.

2 0
možnosti
B

bolo-ontario

12. 1. 2012 6:55
Re: Ten článek pana Němečka

Jsem si vědom, že to není vyloženě důkaz. Spíše právě další z teorií. Proto je v názvu článku otazník a v článku píšu, že rozvádí teorie. :-) Ale jsem zvědavý, co se v té kvantové fyzice bude dál dít. To jsou velké netušené věci i bez Němečka. ;-D

0 0
možnosti
JN

Já, Claudius

12. 1. 2012 5:35
Pokud věda dokáže existenci boha

bude to zase jen teorie, kterou všechny církve s radostí popřou.

3 0
možnosti
B

bolo-ontario

12. 1. 2012 5:38
Re: Pokud věda dokáže existenci boha

K těm církvím: http://fenomen2012.net/ostatni/prevzato/utajovana-historia-cirkvi.htm

0 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1860x
Je mi 23 let, zajímám se o řadu věcí od vědy až po duchovno, snažím se na každou věc udělat svůj názor.